Palautus
Toivomme, että teet ostoksesi harkiten, ja hankit vain sellaisia tuotteita, joita tulet käyttämään ilolla pitkään. Tarjoamme tuotteillemme (poislukien tilaustuotteet) 14 päivän palautusoikeuden.
· De Mexico-tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusaika lasketaan pakettisi noutohetkestä. Palautusoikeus ei koske tilaustuotteita.
· Mikäli palautat koko tilauksesi, hyvitämme myös tilauksesi postikulut.
- Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa.
- Täytä ja liitä palautuspakettiisi tilauksen mukana tullut tuotelista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten käsittelyyn tarvitsemme:
- tilausnumeron
- tilaajan nimen
- tiedon jokaisesta tilauksesi tuotteesta, jotka haluat palauttaa. Palautuksen saapumiseen varastollemme, sen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu 10-20 arkipäivää.
- tilinumeron, jolle maksu palautetaan
- Voimme käsitellä palautuksia vain niiden saapumisjärjestyksessä.
- Palautuspaketin toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on käsitelty.
- Kun palautus on käsitelty tilaukseltasi, palautettavasta summasta lähtee automaattisesti tieto maksunvälittäjälle, joka lähettää sinulle viestin koskien rahanpalautusta yleensä saman päivän aikana. Tarkistathan myös roskapostisi.
- Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut.
- Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. Kun verkkokauppa on käynnistänyt palautuksen, kaikki tapahtuu automaattisesti Paytrailin ja pankkien rajapintojen välillä eikä kuluttajan tarvitse tehdä mitään.
- Vaihtoehtoisesti näet Klarnan kautta tehdyt ostoksesi ja laskusi kirjautumalla Klarnaan täällä: app.klarna.com/login tai lataamalla Klarna-sovelluksen Google Playsta tai Apple Storesta.
- Luottokortti ja MobilePay maksutapojen yhteydessä Klarnalle ei välity tilauksestasi tietoja, joten näitä maksutapoja käytettäessä tilausta ei löydy Klarna-sovelluksesta.
- Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/
- Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty.